ذبح ۶ راس گوسفند هم زمان با عید قربان 

ذبح ۶ راس گوسفند هم زمان با عید قربان 

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹
فاطمه بزم آور گفت: قصد داریم فردا هم زمان با عید قربان ۶ راس گوسفند ذبح کرده و گوشت های نذری را در بین خانواده های  نیازمند روستا توزیع کنیم.

«فاطمه بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک پیشاپیش عید قربان، گفت: قصد داریم فردا هم زمان با عید قربان ۶ راس گوسفند ذبح کرده و گوشت های نذری را در بین خانواده های  نیازمند روستا توزیع کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه افزود: این ۶ راس گوسفند با مشارکت اعضای کانون و جلب کمک های اهالی روستا خریداری شده که فردا با رعایت کامل نکات بهداشتی ذبح می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا دعای عرفه به صورت محدود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در جوار گلزار شهدای روستا برگزار کردیم.


بزم آور اظهار کرد: یکی از برنامه های فرهنگی کانون برگزاری مسابقه مجازی غدیر است و در همین راستا چندین سوال با محوریت خطبه غدیر در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و به ۴ نفر از افرادی که بتوانند به سوال ها پاسخ صحیح دهند، در روز عید غدیر جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه ابراز کرد: هدف از اجرای این مسابقه، ایجاد انگیزه بین اعضای کانون برای افزایش سطح دانش آنها در خصوص واقعه غدیر است.

وی با اشاره به اهمیت احیای غدیر، اضافه کرد: همچنین در گروه مجازی در حال انتشار مطالبی با محتوای غدیر هستیم تا گامی هر چند کوچک در راستای تبلیغ غدیر برداشته باشیم.

بزم آور عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، آذین بندی مسجد و محله است که با همکاری اعضای کانون مسجد و محله آذین بندی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه یادآور شد: علی رغم شیوع کرونا اما تاکنون در حد امکان سعی کرده ایم در مناسبت های مختلف یکسری ویژه برنامه اجرا کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: در همین راستا در ایام دهه کرامت مسجد و محله با کمک بچه مسجدی های کانون آذین بندی شده و همچنین مسابقه مجازی پرسش و پاسخ با محوریت سبک زندگی و سیره امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) را برگزار کرده و به ۴ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا کردیم.

پایان پیام/ 586